Otse põhisisu juurde

Minu väga suur väike võit!

Ühe lapsega on meil selline ülesanne, et kuna tal koolis keeruline, siis peame temaga inglise keele harjutusi tegema. Neid on tal lausa 80 lehekülge...
Ja tal on suvevaheaeg.

Igatahes olin ma juba palju kuulnud, kuidas ta ei taha õppida ning kuidas mul saab ikka raske olema temaga jne. Mina panin seepeale vaimu valmis ja mõtlesin hirmuga juba eelneval õhtul, et kuidas üht last õppima panna, nii et see poleks kõige ebameeldivam tegevus ta jaoks. Vaata, et hakka või googeldama.
Midagi eriti tarka ma muidugi välja ei mõelnud, peale selle, et ära lihtsalt alla anna ja ole ise tore.

Kui lõuna söödud sai, jõudis see saatuslik hetk kätte.
Ignasio, let's do your English exercises.
Seepeale tuli vastu noogutus ja nii lihtsalt see käiski. Üheksa lehekülge 80-st saime tehtud. Great success oskan selle peale öelda vaid. Isegi naeruhetkeid tuli ette.

Õhtul kuulsin, et talle oli lausa meeldinud neid harjutusi teha ja paar päeva hiljem tuli ka tema vend minu juurde oma paari ingliskeelse raamatuga, et me temaga koos loeksime. Nii me tegimegi :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

BELGIA POST HAKKAS TÖÖLE

Täna on see ajalooline päev, kus Belgia post otsustas üle pika aja taas töd teha ja see on üks pagana tore päev, sest ma sain täna viis kaarti!!!! Kas pole mitte ilus aasta lõpp??? AITÄH TEILE!! (mul on hea meel, et te pole mind veel ära unustanud)

Tähelepanekuid vol.3

No vau ja ongi kolmas kuu täis saanud. See viimane kuu läks nüüd küll ruttu. Nagu juba peaaegu et traditsiooniks on saanud, siis veidike tähelepanekuid ja erinevusi. 1) Soolane ja magus koos See on täiesti normaalne, kui sa sööd soolast ja magusat koos. Oli siis ükskord jälle õhtusök ja taldrikul olid liha, kartulid ja magusad pirnid. Algul vaatasin küll, et no mis asi see siis nüüd toimub. Kokkuvõttes jätsin pirni söömise lihtsalt viimaseks, aga natuke naljakas oli ikkagi. 2) Majade välimus Kusagil 99% majadest on tehtud punastest või pruunidest tellistest ja see näeb täitsa nunnu välja, sest kõik majad näevad suhteliselt ühesugused välja. 3) Klaviatuur Kasutatakse AZER-klaviatuuri. Võite ette kujutada, kui segaduses ma olin, kui ma esimest korda koolis arvuti taha sattusin. 4) Poed suunavad sind palju ostma Kui sa lähed toidupoodi, siis sul on oluliselt raskem osta mingit asja ainult üks kui kümme. Nii paljud kaubad on mingi kümnestes pakkides. Lähen poodi, tahan osta Ma

Nagu teine esimene koolipäev

Erinevalt teist, kes te seal Eestis saate veel nädal aega vaheaega nautida, pidin mina täna taas kooli minema. Ma ei tea miks, aga mul oli selline tunne, et kõik algaks jälle otsast peale. Oleks nagu jälle see esimene koolipäev. Ma pole tegelikult ju kuu aega normalselt koolis käinud. Detsembris olid eksamid, millest kõiki ma kaasa ei pidanud tegema. Isegi kui tegin, siis oli kella kümneks kool läbi. Üks raskemaid asju oli hommikul üles tõusmine. Üllatus-üllatus. Raskuselt järgmine oli võileibade tegemine ja nende söömine lõunal. MA EI TAHA ENAM ÜHTEGI VÕILEIBA NÄHA. Ma polnud juba kuu aega võileibu söönud ja see oli nii hea. Vannitoas õnnestus mul põrandale paisata vett täis ämber ja siis ma sain seda ka veel koristada hommikul. Ma ei ole seda vist kunagi blogis maininud, aga mu kooli kõrval on juustuvabrik. Ja see haiseb. Meeletult Ja Pidevalt Hommikuti ma lihtsalt hoian hinge kinni, kui ma sellest mööda lähen. Esimene tund oli sotsiaalteadused (ei ole endiselt to