Otse põhisisu juurde

Hispaania elu

Heia sõbrad!

Kui varem sai lugeda kõike Belgiaga seonduvat siit, siis otsustasin teha nimevahetuse ja kirjutan siia, kui ellu juhtub seiklus :)

Otsides uut väljakutset ja ideed, mida ellu viia, sattusin kuuks ajaks (isegi sutsu vähem) Hispaaniasse au pairiks. Kui kellelegi selle sõna tähendus peas küsimärke tekitab, siis sisuliselt olen ma lapsehoidja, kes elab pere juures. Mõnikord on kohustuste hulgas ka majapidamistööd jms, aga minu peamine ülesanne on lastega inglise keeles rääkida, et nad keelt õpiksid. Seejuures nädalavahetustel olen vaba ja võin lähedal asuvat Madridi avastamas käia.

Milline on mu hostpere?
Seekord on hostpere osas elu mulle kõvasti lihtsamad kaardid kätte mänginud kui eelmine kord :)

Ema - Victoria
Saame väga hästi läbi ning talle kohutavalt meeldib minuga inglise keeles rääkida. Ta on hästi elav (nagu hispaanlased ikka eksole) ja positiivne inimene.

Isa - kahjuks endiselt anonüümne ning ei oska öelda, mis ta nimi on :)
Tema põhitegevus on vist teleka vaatamine või siis on mulle ekslikult selline mulje praegu jäänud, ei tea. Suhelnud oleme vähe, aga inglise keelt räägib hästi ja tundub täitsa mõnusalt muhe :)
Esimesel õhtul väitis pereema kindlalt, et inglise keeles tuleb öelda "take a shower" ning pereisa oli "have a shower" poolt. Google tark nagu ta on, toetas mõlemat. Täna oli pereisa oma kolleegilt, kes on ühtlasi ka inglise keele õpetaja, asja uurinud ning tõi selguse majja, et mõlemad sobivad.
Ta on ka mitu korda Baltikumis ja Tallinnas käinud, sest töötab Credit24-s, mis tuleb välja, et asutati Eestis.

Alejandra (12-aastane)
Temaga suhtlen ma lastest kõige rohkem ja temast sai ka kogu see aupairi asi alguse. Nimelt on tal suur soov inglise keelt õppida ja seda võimalust kasutab ta julgelt ja räägib väga palju. Ta on hästi armas, abivalmis, heatujuline ning näha on, et ta on mind oodanud.


Ignasio (10-aastane)
Väga suur jalgpalli fänn. Küll aga on tal koolis natuke raske ja suvel käib ka tema juures eraõpetaja. Ka inglise keel pole tema jaoks lihtsate killast ning minu ülesanne on temaga inglise keele harjutusi koos teha. Eks näis, kuidas see minema hakkab täpselt, sest õppimine ja kõik, mis ei seondu jalgpalliga käib talle korralikult vastukarva. Olen vaimu valmis pannud, et kujundlikult öeldes teda aias taga ajama hakata, et harjutusi teha.

Matias (8-aastane)
Samuti suur jalkafänn. Temale seevastu meeldib lugeda, kuid meie suhtlus on jäänud kesiseks, sest inglise keelt ta väga ei räägi. Ütleb mulle hommikuti "good morning", hea seegi.

Reina - majapidajanna või abistaja
Ta on elanud siin alates sellest, kui Alejandra sündis ning koristab, hoolitseb laste eest, teeb süüa, no ühesõnaga teeb kõike põhimõtteliselt. Ta on ääretult armas ja sõbralik, kuid räägib ainult hispaania keelt, mis on väljakutse mulle.

Elan ma Madridi äärelinnas (bussiga 20 min) sellises rahulikus rajoonis ridaelamus, kus tagaaias on mitme maja peale mõnus bassein, mis ka laste lemmikkohaks.

Ja sinnamaale see praegu jääb, varsti jälle ja siis koos lõbusate lugude ja piltidega, sest neid juba on :)
Kui varem oli postituse lõpus "bisous", siis nüüd

Besos
Helen


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

BELGIA POST HAKKAS TÖÖLE

Täna on see ajalooline päev, kus Belgia post otsustas üle pika aja taas töd teha ja see on üks pagana tore päev, sest ma sain täna viis kaarti!!!! Kas pole mitte ilus aasta lõpp??? AITÄH TEILE!! (mul on hea meel, et te pole mind veel ära unustanud)

Tähelepanekuid vol.3

No vau ja ongi kolmas kuu täis saanud. See viimane kuu läks nüüd küll ruttu. Nagu juba peaaegu et traditsiooniks on saanud, siis veidike tähelepanekuid ja erinevusi. 1) Soolane ja magus koos See on täiesti normaalne, kui sa sööd soolast ja magusat koos. Oli siis ükskord jälle õhtusök ja taldrikul olid liha, kartulid ja magusad pirnid. Algul vaatasin küll, et no mis asi see siis nüüd toimub. Kokkuvõttes jätsin pirni söömise lihtsalt viimaseks, aga natuke naljakas oli ikkagi. 2) Majade välimus Kusagil 99% majadest on tehtud punastest või pruunidest tellistest ja see näeb täitsa nunnu välja, sest kõik majad näevad suhteliselt ühesugused välja. 3) Klaviatuur Kasutatakse AZER-klaviatuuri. Võite ette kujutada, kui segaduses ma olin, kui ma esimest korda koolis arvuti taha sattusin. 4) Poed suunavad sind palju ostma Kui sa lähed toidupoodi, siis sul on oluliselt raskem osta mingit asja ainult üks kui kümme. Nii paljud kaubad on mingi kümnestes pakkides. Lähen poodi, tahan osta Ma

Nagu teine esimene koolipäev

Erinevalt teist, kes te seal Eestis saate veel nädal aega vaheaega nautida, pidin mina täna taas kooli minema. Ma ei tea miks, aga mul oli selline tunne, et kõik algaks jälle otsast peale. Oleks nagu jälle see esimene koolipäev. Ma pole tegelikult ju kuu aega normalselt koolis käinud. Detsembris olid eksamid, millest kõiki ma kaasa ei pidanud tegema. Isegi kui tegin, siis oli kella kümneks kool läbi. Üks raskemaid asju oli hommikul üles tõusmine. Üllatus-üllatus. Raskuselt järgmine oli võileibade tegemine ja nende söömine lõunal. MA EI TAHA ENAM ÜHTEGI VÕILEIBA NÄHA. Ma polnud juba kuu aega võileibu söönud ja see oli nii hea. Vannitoas õnnestus mul põrandale paisata vett täis ämber ja siis ma sain seda ka veel koristada hommikul. Ma ei ole seda vist kunagi blogis maininud, aga mu kooli kõrval on juustuvabrik. Ja see haiseb. Meeletult Ja Pidevalt Hommikuti ma lihtsalt hoian hinge kinni, kui ma sellest mööda lähen. Esimene tund oli sotsiaalteadused (ei ole endiselt to